Myshelg

Har haft en riktigt bra helg, nu igen får man väl lov att säga! Efter jobbet i fredags mötte jag upp Matilda på Ica för att köpa götta till kvällen! Blev den oslagbara klassikern glass med banan och choklad i ugn, och en extra Marabou helnöt utöver det, haha! Vi åkte hem till mig och Amanda slöt sig även till oss sen blev det soffläge resten av kvällen. Kikade såklart på let´s dance, när klockan blev mycket spårade vi som vanligt och allt blev bara galet, haha! Härlig kväll!

Efter bara 5 timmars sömn klev jag upp kl 7 på Lördagsmorgonen för att åka och jobba! Jag och Lena min sköna arbetskamrat körde järnet, kul dag! På kvällen hade vi avskedsmiddag i Edsbyn för vår käre Jessica som flyttar till Östersund imorgon! Så roligt för henne :) Vi lagade underbar laxplanka och hade supertrevligt! Sedan kikade vi på Dirty dancing 2 och bara myste, har sagt det förr och det tåls att sägas, mina tjejer är kung! ;)

Johan, Matilda och Jessica fixar moset!

Fina Amanda och Matilda :)

Alice och jag :)

Sötaste Jessica som vi kommer att sakna! ♥


Jävlar vad gott det var!

Idag sov jag och Daniel jättelänge. Fick sms om att det kallades till årsmöte hos sväres med la familia, "Årsmöte idag kl 16.00 hos la familias boss, på dagordningen står, punkt 1: Aktiviteter under året. Punkt två: Dannes bilaffärer. Under mötet serveras mat." Jag som skulle träna kl 5 fick tyvärr lämna återbud, men ringde bossen för en stund sedan för att få en snabb resume av protokollet som skrevs, året låter lovande. Aktiviteterna var som ifjol, bowling, pulkaåkning och korvgrillning mm. Ifjol blev inget av dom av eftersom att det är svårt att få alla samlade en och samma kväll då Micke och Daniel alltid lyckas jobba. Det återstår att se hur det går med planerna i år.. Igår köpte Daniel ny bil IGEN och det lär ha diskuterats flitigt.. Ja, ni fattar poängen, jag lever i en taikon family! ♥
Idag drog ialf boxen igång igen efter juluppehållet och det var efterlängtat må jag säga! Efter träningen avnjöt jag en underbar middag som bossen hade skickat med Daniel, redigan kött, potatis och sås! Tack!

Nu återstår bara några ynka timmar av denna helg, det visas Johan Falk på televisionen och jag lär sitta som ett plåster på Daniel igen, spännande!
Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0