Måndag

Det börjar verkligen svämma in massor av vårfint på jobbet, nästan så man får ont i magen! Och då har inte Filippa K och Desigual kommit än häller, det brukar ju ändå smälla högst om man säger så. Men det är bara att hålla i plånboken, jag köpte aldrig jeansen jag skrev om ialf. De är skitsnygga men inget för mig kom jag på, tur, så där tjänade jag en slant som jag spar till nått annat istället! ;)

Efter jobbet åkte jag till sporthallen för att gå på årets första pass afropowerdance, det var ruskigt kul faktiskt! Skitkul med ny korregrafi och sådär, så härligt att bara släppa lös hela kroppen!

När jag kommit hem och stod i duschen dundrade tjejerna in, Mika, Alice och Amanda kom förbi på the och mackor. Vi satt i köket och språkade skit o bara myste som vanligt :) Mando flyttar ner till Stockholm igen imorgon så vi sa hejdå och var försiktig så länge, hoppas på att kunna åka ner snart och hälsa på! Och så pratade vi om en eventuell helg som vi ska hälsa på Jessica i Österund! Hoppas det klaffar snart, vore så kul!

Nu tänkte jag försöka masa mig i säng, min kropp behöver vila, och kramas med D. Imorgon hoppas jag att jag får träffa Matilda som kommer hem och säkert är så brun och fin! Skulle kunna ge massor för en skysst solbränna nu faktiskt, fatta vad fräsch man skulle känna sig. Nä, nu får det vara klart med vintern för i år. Eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0