Ledig dag

Skönt med förlängd helg, tycker jag fått mycket vettigt gjort idag. Vaknade trött, men utvilad imorse. Trött är jag alltid hur mycket jag än sovit, någon morgonmänniska blir det nog tyvärr aldrig av mig!

Satte igång med städning ganska snart efter det, dammsög och dammade överallt. Skrev tvåveckorsmatlista tillsammans med Daniel sedan åkte vi ner på Ica och handlade! Dyrt blev det så fy, så är det när man ska lyxa sig med mat hit och dit ;) Kompenserade det med en rejäl flaskpantning istället, pinsamt vad mycket Colaflaskor vi pantade. Men jag kan ärligt säga att det till 99,9% är D som står för konsumentionen av den, han måste vara Coca colas bästa kund! Haha! Kikade in en sväng på Ekmans oxå och hittade ett fint pannband som fick följa med hem!

Köpte tulpaner på Ica, tyckte jag var värd dom idag ;) Så fint med färska blommor hemma, och jag älskar tulpaner!

När vi kom hem började jag baka bröd som jag tänkt gjort i evigheter, det gick ju på ett naffs! Medans det gräddades i ungen skurade jag av golven, sedan skaffade jag städstrejk. Allt är tiptop nu förrutom toan, den tar Danne imorgon!

Lagade tacos till middag och Micka kom och åt med oss, trevligt :) Sedan drog hon och jag vidare till Edsbyn och mötte upp med Lisa och Alice för ett hårt träningspass på IP. Spinning, push och core ett kombinerat pass på 1,5 timme, härligt! Var helt slut efteråt så vi vilade i bastun :)

Klockan är strax efter 10 nu och jag tänkte försöka masa mig i säng så kroppen får lite vila. Lägger mig och läser Elsas mode en stund och bara myser för mig själv, D jobbar natt så det blir ensamt..
Tacksam för ännu en bra dag i mitt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0