Ingen dålig dag

Jag har sagt det förr och säger det igen, materiell lycka ÄR sann lycka! Idag gjorde jag en s.k "investering" igen ;) Det gjorde verkligen min dag, som förövrigt inte häller var så dålig! Började med skön sovmorgon, snön bara vräker ju ner så jag kände mig inte alls motiverad för att gå ut och halka runt i en promenad. Tog en långdusch istället, så härligt att duscha håret när det är nyklippt tycker jag. Kom till jobbet och gjorde mig sågottsom skuldfri, men så låg den ju där och bara väntade på mig. En fin liten kofta som jag suktat efter länge. Har bloggat om den förut så jag tänkte visa er den sen, nu ska jag köra ett pass på bollen i vardagsrummet! Passar på när Daniel jobbar natt igen så kan jag härja bäst jag vill :P Ner med persiennerna, nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0