Härlig dag!

Åt en stadig frukost på fil, banan och hårdbröd med makrill på sedan tog jag bussen hem till Ovanåker. Mötte upp moster Lillevi och Sally vid hållplatsen så tog vi oss en promenad! Lillevi kurska vid halva vägen :P Men jag knatade på en timme i, som vanligt, världens vackraste Ovanåker! Slutar aldrig förundras över hur fint det är..

Sweet Sally :)



När vi kom hem fikade vi the och nybakt banankaka, sedan fick jag ansiktbehandling, lovely! Ett av mina nyårslöften har precis infriats ;) Hoppas jag håller i det nu!

Sen var det dags att hämta Alfred på lekis, det tycker jag är mysigt. Minns när Amanda och Andre var små och jag brukade få hämta dem på dagis, de kom alltid springandes emot sin favvokusin, haha! Alfred ville helst bygga vidare med legot, men när vi hade åkt berömde han mig för att jag inte hade töntat mig när jag hämtade honom, hahaha! Han är för gullig! Vi åkte vidare till Salong Anna, Amanda var och färgade håret så det var jättekul att få se hur Anna hade det! :) Om någon vecka är det dags för mig oxå!

Annas Salong :)

Hann bara hem (hem hem alltså) så var det dags att sätta igång med maten, det blev lasagne! Lyckades riktigt bra måste jag säga för att vara första gången, och det var ju inte alls lika krångligt som jag trott det skulle vara. Så det blir det definitivt fler gånger! Hoppas jag kan lära mig att göra prick som mammas goda :) Tillråga på allt hade älsklingen städat så fint till jag kom hem oxå, han är en riktig guldklimp!

Slängde i mig lite mat sen gick jag ner till badhallen för att möta upp min fina Matilda för 45 min simning och såklart bastumys efter det som en skön avrundning på dagen.

VILKEN HÄRLIG DAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0