3 års dagen

Har haft ett jättemysigt dygn på tumanhand jag och min darling! När vi checkat in och fått vårt rum på hotellet tog vi en vända på stan, jag var inte på shoppinghumör och utbudet var inte det bästa så för mig fick det bli mitt favoritbaslinne från H&M för 50 spänn bara :P Danne hittade ialf en jättesnygg tröja! Käkade lättare lunch på Mc Donalds, jag hatar verkligen det, finns inget på menyn som jag tycker som men offrade mig och tog en sallad, allt för Danne, ialf den här dagen, haha! ;) Han älskar ju donken! När vi kom tillbaka till hotellet låg vi bara och chillade en stund innan vi tog oss ner till relaxen, bastade och bubblade och hade det mysigt! ♥ Daniel lyckades bränna sig i bastun så nu har han ett D från sitt halsband i pannan, haha det var så kul!
Sedan gjorde vi oss iordning och gick till resturangen där jag hade bokat bord. Satt länge och åt och bara hade det bra! Det fick bli tvårätters och när vi precis började känna oss nöjda blev det brottom hem för Daniel, stackarn måste ha fått nått dåligt i maten.. Vi spenderade resten av kvällen i sängen framför en film, lugnt och skönt bara. Men D blev bara sämre och sämre.. Undrar om han ens fick sova 30 minuter i natt? Kan inte räkna vändorna han sprang mellan sängen och toaletten för att spy.. Ja, man får ju inte ha det föör bra :P Men förrutom det var dagen ialf kanonmysig! Och som toppen på det gick jag upp och åt en härlig hotellfrukost innan vi begav oss hemåt igen! Tack hjärtat för att du är min :)

Myser med gosedjuren som oxå bodde med oss ;)

D, hahaha!

Min snygging!



Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Trodde nästan de va Sally han myste me:)

Datum: 2010-01-31 Klockslag: 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0