Du vet väl om att du är värdelööös..

Oh vad jag känner mig uslig! Har inte gjort ett jota idag sen jag kom hem från jobbet! Gick raka vägen och satte mig här, pausade och slängde ihop lite mat bestående av en Varma koppen blomkål&broccoli, två mackor med makrill på och några stekta broccolibuketter. Mums, typ..

Har bevakat mina annonser på Tradera, sålde 5 par byxor och tjänade en slant! Härligt! Hittade fler hemma för några dagar sedan så mer ska det bli! Lika bra att göra ett ryck när man är i farten!

Jag som skulle träna ikväll hade jag tänkt, blev inte nå av med det, därför känner jag mig extra uslig. Jag tror allt, eller det mesta, har en mening, så det var kanske tur jag bara satt här och såsade ikväll. Annars kanske jag hade fumlat och brutit benen på bollen, eller ramlat av och brutit nacken! Ja, vi tror på högre makter.

Kanske man skulle ta tag i disken ialf, för självkänslans skull. Eller så bestämmer jag bestämt att jag ska göra det imorgon, för självkänslans skull. Så får det bli! Imorgon ska jag vara effektiv!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

du menar usel? inte uslig?

Datum: 2010-02-04 Klockslag: 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0