Söndag

Sitter här lite skakis nu, ringde precis Danne för att lugna ner mig lite. "Det finns nog ingen som kan bli så rädd av filmer som du" sa han, sant. Töntiga Wallander är det som får mig såhär skakis. Och lite "boxdarr" skulle jag tro, fingrarna hoppar lite lätt över tangenterna. Idag fick jag med mig älsklingen, eftersom vi var en man kort så ställde han upp, superkul att träna tillsammans, hihi :) Körde ett sjukt roligt och jobbigt pass! När vi kom hem var jag så övertaggad att jag körde lite mage på bollen oxå, efter det var jag helt slut i hela kroppen. När Daniel åkte på jobbet förlöste M&M honom och kom hit och chillade med mig i soffan! Vi bakade kladdkaka som blev totalt misslyckad så vi blev lite ledsen och less, skyllde på varann sedan började vi skratta åt det hela istället, varför vara osams när man kan vara sams lixom? Haha ;) Den gick åt ändå så det var väl tur då!

Har två recept att dela med mig av men jag tror jag får göra det en annan dag! Det är laxen jag skrev om och mamma efterlyste recept på Orientalisk färsgryta som vi lagade idag, så det kommer, imorgon kanske :) Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0