Söndag

Igår tog vi årets första GRILLNING hos sväres! Bara tycon family som kommer på att man ska grilla mitt i värsta vintern! :P Men gissa om det var gott! Helt sjuukt gott! Jag åt så jag var sådär äckligt mätt i flera timmar, men det var det klart värt! Haha!

När vi tackat för oss och åkt hem så slängde oss i soffan och jäste, kunde knappt röra mig så mätt var jag, haha. Matilda kom och sedan åkte vi till Per för grabbarna skulle festa och Ds kusin Sandra var hemma från Västerås :) Trevligt! När de drog vidare åkte vi hem till mig och så kom Mika och Amanda som var hemma från Stockholm oxå och myste med oss, mina bästa tjejer! ♥

Idag hade jag mitt sista 22-års kalas, moster Lillevi och hela surven kom och fikade och jag fick tabletter från hälsokosten till min knäppa mage, tack! Hoppas den blir bättre av det! Mysigt att ha dem här ialf, även om Alfred blir "på vise" ibland :P Men han mjuknade till slut och vi började rita skotrar :)

Herregud, det ena avlöser det andra. När mina små darlings hade åkt, åkte jag och D till hans mormor Astrid för att vi blev bjudna på mat, så snällt! Lagom i tid så att jag kunde smälta maten innan jag skulle iväg och träna! Körde box med brudarna som vanligt, men jag var inte riktigt nöjd när jag kom hem så nu har jag kört en halvtimme mage/rumpa/ben på bollen oxå!

Men nuså, blir det en dusch sedan blir det soffläge med älsklingen resten av kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0