Söndag

Hur har eran dag varit? Min har vart kanon! Brunchen på Rehab var jättemysig med fint sällskap som sagt! Vi blev proppmätta sen åkte vi vidare till Micke och Stina för efterrätt. Glass, banan, maränger, sirap och chokladsås, jag åt så jag höll på att spricka. Var mätt resten av dagen!

Omelette, köttbullar, russin, isterband (eew jag trodde det var vanlig chorizo!), bacon, potatis och plättar med blåbärssylt och lönnsirap. Vilken härligt kombinerat tallrik va? Haha

Stina och Joline :)

Nova visar älghornen för alla! :)

När vuxna karlar beter sig som småpojkar.. Syskonkärlek ;)

Fluckade till i soffan en sväng när vi kom hem sen var det dags att byta om och dra och boxas med tjejerna. Världens bästa söndagsnöje! Nästa helg är det fest så vi konstaterade redan idag "vad synd det är att vi kommer vara bakis nästa söndag", haha what have we become?

När jag kom hem från träningen vad älsklingen och hämtade hem bilen som pajjat så jag passade på att ta en jättelång "baddusch" som jag kallar det. Det är mycket skönare än att bada! Man ligger i badkaret men duschar kroppen istället för att ligga helt i vatten :) Testa får ni se, man kan ligga hur länge som helst. Badar man lessnar man ju efter 10 minuter eftersom det först är kokhett när man kliver i sen blir vattnet kallt..

När D kom hem var vi fortfarande mätta som svin men gjorde ändå iordning lite varma mackor som vi åt i soffan. Hemmagjord kantarell stuvning är mumma! Till det serverades en dålig film och lite Djungelvrål.

Nu ska jag gå och krama om darling som hunnit lagt sig eftersom han ska upp och jobba tidigt. Funderar starkt på att kliva upp när han åker imorgon kl halv 7 och börja baka så jag blir klar med allt nångång. Vad tror ni om det? Jag vet, jag hör själv hur osannorlikt det låter. Men jag tänker ialf ge det ett försök. Därför är det bäst jag nattar nu.


Mina fina rosor jag fick av älsklingen! Tack ♥

Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0