Onsdag

För att jag ska komma ihåg vad jag tänkt göra idag skriver jag som vanligt en liten lista..

Diska (inte glömma, haha)
Promenad, sparade all energi till Powergympan istället
Skriva tvåveckorsmatlista
Storhandla
Få D att städa toan ;P och göra fint i datarummet som ser ut som Beirut
Lägga upp fler jeans på Tradera
Skicka sålda jeans

Ta fram kött ur frysen till middagen
Dammsuga
Träna Powergympa på Godtemplargården

Skriva träningsschema, vecka för vecka
Ringa Sandra och beställa ett läppglans från Face Stockholm
Ringa Topp Hälsas förlag och fråga vart min prenumeration tagit vägen
Typiskt, det måste blivit nå fel så den kommer inte. Jag som ville ha min premie med yogamattan! Får gå och köpa en istället..
Organisera om och storstäda i garderoben/skrubben
Plantera om och vattna blommor



Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Tack! sidan där jag gör dom heter www.polyvore.com :) man gör ett konto sen är det bara att mixtra ihop lite!

Datum: 2010-02-03 Klockslag: 13:40:52
Bloggadress: http://afvest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0