Onsdag

Startade dagen med en morgonpromenad i snön som gjorde mig till människa. Efter diskningen igår var jag mig inte lik. Blev på skitdåligt och konstigt humör, disk och "fuldagar" går alltså absolut inte ihop! Jag blev förbannad för att knivarna bara ramlade igenom diskstället och kastade diskborsten åt helvete, låste in mig på toan som en skitunge och grina en skvätt o tyckte synd om mig själv. Mogen tjej snart 22, typ. Seriöst, mina hormoner bråkar verkligen med mig ibland, jag förstår inte varför? (eller jo det gör jag, man är väl inte bara mer än kvinna, men ändå) När jag låste upp och kom ut igen stod älsklingen med öppna armar, den stackarn kan inte ha det lätt! Haha ;) Han lyckades som vanligt få mig på bra humör och det slutade med att jag somnade med ett leénde på läpparna trots allt.

Men idag ville jag inte ta några risker, så det fick bli en morgonpromenad trots det värdelösa snövädret alltså. Det brukar ha en tendens att göra mig gott, klockan är strax efter 11 och än har jag inte fått några utbrott ;) Är dessutom skitnöjd eftersom jag tjänade 300 kr på Tradera idag! Och nyss fick jag ett ryck och körde lite mage/rumpa övningar på bollen och sådär. Bara att följa sin intuition och köra när den säger kör! Ingen direkt seriös insats, men det lilla kan göra mycket för psyket. Körde förresten "plankan" oxå. Jag har hört att om man klarar att stå så i 2 minuter är man vältränad! Jag körde 3x1 minut utan större problem så nästa gång ställer jag timern på 2 minuter så får vi se hur det går. Sen är det ju skillnad på när under ett pass man gör övningen, om det är i tidigt skede eller sent, men ändå.. ;)

Dax att sluta babbla, nu väntar sängen och senaste Sofis mode, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0