Lördag

Bakade bara två sorter idag, får ta resten sen. Sedan ställde jag mig och lagade iordning plankstek till mig och Daniel som var klar lagom till han kom hem från sin lilla bilköpartripp. Vem köper en bil som går utmärkt, till man kommer till Bollnäs och stannar för att ta en korv för att man är så sjukt hungrig eftersom man inte ätit nått på heela dagen. Sätter sig i bilen för att åka hem igen, och så startar inte fanskapet? Finns ju bara en och det är min Danne. Haha, stackarn! Så han fick skjuts hem, bara att hoppas på att den startar imorgon när han hämtar den..
Hursomhelst så smakade plankan självklart gudomligt! Älska mat!

Sedan började det ramla in folk, först kom Per, sen Matilda och sist Johan. Grabbarna skulle ut så vi fick såklart agera taxi. När vi släppt av dem slirade vi runt lite och åkte hem till mig och fortsatte mysa, jag och världens bästa Matilda :)

Nu väntar bingen, undrar just när darling planerar att komma hem?



Kommentarer
Skrivet av: Muttan

PUSS

Datum: 2010-02-14 Klockslag: 16:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0