Lördag 20 Februari

Tjejerna hade som sagt planerat en överraskning till mig bara för att jag fyllde år, så under dagen fördrev jag tiden med att städa och träna för att inte bli för rastlös. Min knäppa svärmor ringde och hittade på massa tok bara för att jag skulle bli nervös och det skulle jag egentligen inte erkänna, men hon lyckades! "Om jag vore du skulle jag vara skitnervös, dom där tjejerna är inte att lita på, du borde nog ta dig nå starkt!" Haha! Hursomhelst hämtade Mika, Matilda och Alice mig kl 14.00 sharp. Jag hade mina aningar och vi började åka mot Bollnäs, när de sedan totalvände och åkte till Alfta igen blev jag helt snurrig och nervös, haha. Vi hamnade ialf på Gästis och Afternoon tea, så himla mysigt! :) Tack älskade ni!


Man måste ju smaka av alla sorter.. haha, sa jag att jag älskar fika?

När vi var proppmätta och helt slut som man alltid har en tendens att bli efter man vart på Gästis åkte vi hem till mig och hängde i soffan. Började så smått göra oss iordning för en partykväll, Ajla slöt sig till oss och jag bjöd brudarna på lite mat! Hade sedan en jättetrevlig förfest som som vanligt spårade innan det var färdigt, haha!


Jag och fina Ajla, innan det spårade.. Där lämnar vi föfesten och vidare till Tranan!

Sedan drog vi alltså på Tranan och hade en helt galet kul kväll! Mika raggade drinkar på löpande band med repliken "Hej jag heter Michaela, det här är min kompis Evelina som fyller 22 idag. DET HÄNGER!" (Det gör det fan inte, haha!) Inte undra på att vi blev full o glad ;)

Jag och Alice träffade brorsan :)

Partypinglorna!

Jeppe och älsk :)

Jag och darling!

Klockren kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0