Klantarsel

Måste vart rejält trött igår, för jag lyckades slänga bort mina nya linser och spola ner dom i tvättstället utan att jag tänkte på det. Och nu har jag bara en kvar, så jag har att välja på glasögon eller se bra med ett öga.. Känns så typiskt mig, jäkla klantarsel.

Annars då, lyckas man ju pricka in rätt dag att vara ledig på som vanlig ;) Det är nog det ända jag har flyt med, strålande sol (och 20 minus men det blundar jag för!) så nu blir det promenad i det härliga vädret! Det kan jag behöva som inte kunnat röra mig på tre dagar eftersom jag kännt mig dålig, och har dessutom under dessa tre dagar fikat så jag inte behöver äta mer på ett år ungefär.

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0