Fredag

Varför ska jag alltid envisas med att sitta vaken när jag egentligen är svintrött? Jag blir så less på mig själv när jag inser att klockan nästan är 2 på natten. Älsklingen sover sedan länge, han hade lagt sig när jag kom hem ikväll..

Åkte raka vägen till Ovanåker efter jobbet, ringde dit och frågade vad det blev för mat :P Snacka om att bjuda in sig själv! Fick god hemmagjord kebab i pitabröd! "Läll" som man säger.. Umgicks lite med mamma och pappa innan tjejerna kom och hämtade upp mig och vi åkte till Jessica och hängde! Mysigt som vanligt :) Hon och Alice hade bakat supergod kladdkaka till vi kom dit, och den satte vi oss ganska fort. Men inte slut på snaskandet för det, fram med två Marabou chokladkakor oxå bara! Ske de va så skä de va! Kan ju lite fint infälla att jag ialf var ute på en härlig morgonprommis innan jobbet idag ialf så det gick plusminusnoll!

Nu har jag långhelg, och kom på för några dagar sedan att jag ju fyller år nästa helg vilket innebär att jag måste sätta igång att baka medans jag är ledig! Men det tar jag tag i imorgon, nu ska jag gå och krama om Daniel..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0