Dessa listor..

Jag borde nästan skaffa en egen kategori till alla dessa listor! Snodde den här av Linnea!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min kollega Linnea 
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Dammsög, igen
Det sista du sa högt: Vad gör du älskling?
Det senaste någon sa till dig: Njaa sitter och surfar bara, dudå?
Vad har du druckit idag: Proviva fruktdruck Svartvinbär, så god! Och massa vatten
Vad var det senaste du åt: Klyftpotatis, kotlett, grönpepparsås och körsbärstomater
Vad var det senaste du köpte: Handlade för 1200 på ICA, fyfan.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit tror jag
Vad är det för väder hos dig nu: Snö!
Godaste glassmaken: Vaniljglass med banan och choklad i ugn ;) 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja
Sover du tungt: Ja
Drömmer du mardrömmar: Ibland
Trivs du med ditt jobb: Absolut! 
Favoritklädsel: Hemmapå, mysset i plysch, bland folk, jeans och tights, dessutom älskar jag att klä mig i snygga träningskläder!
Favoritlåt just nu: Oj vad svårt, jag lyssnar på det som poppar upp på Spotify bara.
Vad ser du om du tittar till höger: Dörröppningen till vardagsrummet
Vad gör dig glad just nu: Att jag gjort nått vettigt av dagen
Vad ska du göra härnäst: Ta en dusch sedan lägga mig och sova
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött men nöjd
Favoritgodis: Choklad, choklad, CHOKLAAD!
Kläder just nu: Mysbyxor och svettig tröja från Craft
Sommarplaner: Hinna allt jag vill göra på semestern!
Hur många kuddar sover du med: En och en halv
Spelar du något instrument: Nix
Morgon eller nattmänniska: Natt, helt klart!
Vad är viktigast för dig: Familj, vänner och sambon ♥ 
Är du kittlig: Ja, men det var längesen jag blev kittlad kommer jag på nu när "du" frågar..
Snarkar du: Dom säger det men det tror jag inte på
Stjärntecken: Fisk
Äckligaste insekten: Geting och spindel ligger delad etta, usch jag ryser. 
Längtar du mest efter just nu: Fjällen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0