21 Februari - födelsedagen

Min födelsedag och jag kalasade hela kvällen! Först ut var svärfamiljen! Lena, Anders, Frida, Emil, Micke, Stina, Joline, Esa, Sanna, Nova och mormor Astrid ♥



Fick dom här röda fina kopparna av sväres, tack tack tack!

Precis när de åkt fick jag en snabbvisit av Michaela som kom in på lite fika innan hon byttes av utav delar av min släkt! Mamma, pappa, brorsan, morfar, Elisabeth och farmor kom för att uppvakta!


Fick precis det jag önskat mig, rosor, hantlar och yogamatta till bollen, tulpaner och pengar som alltid behövs! Tusen tack :)

Av älsklingen fick jag den här supersköna och snygga fleecejackan och ett presentkort på Lottas, som jag även fick av tjejerna. Det tänker jag spendera på bra hudprodukter, great! :)

Puss på er från världens gladaste 22-åring! (Som egentligen slutade fylla vid 20..)



Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Vann vi? Haha, jag trodde det var en tjej som hann buda över mig. Men kanon. Hur mycket blev det, 300? :)

Datum: 2010-02-23 Klockslag: 07:55:37
Bloggadress: http://afvest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0