Första December

Idag har vart en riktigt bra dag! Började med skön sovmorgon, och efter grötfrukost tog jag en repa på stan. Har i stort sett koll på alla julklappar nu, en liten grej till som behöver fixas bara :) Sedan mötte jag upp med mitt bästa smakråd, alla kategorier, min exsvärmor Lena :) Har spanat in en jacka på Intersport och ville höra vad hon tyckte eftersom vi brukar ha samma smak, haha, det var såklart bara att slå till! Så nu har jag äntligen hittat en varm, skön och snygg vinterjacka! Inte precis som jag tänkt mig från början, men jag är ändå supernöjd!

Städade av lite här hemma sedan åkte jag och handlade på Ica och hämtade världens goaste Oliver på Lekis, har alltid tyckt det var mysigt att hämta hem mina älskade kids från dagis/lekis! Vi köpte mat på Max och Oliver ville äta hemma hos mig så så fick det bli! Ikväll har han och jag tittat på Pippi på de sju haven och bakat lussebullar :) Moster Lisa kom och fikade med oss innan hon och Oliver åkte hem. Slängde ihop lite saffransskorpor ikväll oxå som ligger på tork i ugnen just nu, sen har jag fixat ihop en något försenad adventsljusstake och pysslat lite.. Vilken härlig dag!

Haha världens gladaste Oliver! ♥

Lussebak!

Skippade träningen ikväll, måste lyssna på min kropps signaler. Igår tränade jag för första gången på över en vecka eftersom jag vart sjuk och jag var supertaggad! Men under passet blev jag helt yr i skallen och kände mig feberblossig så jag packade ihop och gick hem, så besviken. Har aldrig känt så förut, men jag käkar ju pencillin så man borde kanske ta det lite lugnare en stund eftersom halsböld tydligen är en rätt allvarlig inflammation. Suck, imorgon tänker jag ialf göra ett nytt försök ;)

Nu har nog naglarna torkat och det är dags att knoppa. Kommer garanterat somna gott inatt! Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0