Live laugh love

Oh vad jag har skrattat idag, det är väl nästan det bästa som finns? :) Bra jobbdag med grymma arbetskamrater som jag tycker så himla mycket om! Powerwalk ikväll tillsammans med Malin, min relativt nyfunna vän som jag tycker så himla mycket om! Härlig FB-chat med Rebecka som som vanligt slutar med ett tokskrattande telefon samtal! Min gamle vän R som jag tycker så himla mycket om! Pirr i magen av glädje! Fick en solklart godkännande om ledighet från jobbet i 2 veckor som ska gå till en resa om allt klaffar, hoppas!! Gjorde skitgod körvgryta ikväll, som jag tycker så himla mycket om! Jag är en glad jävel helt enkelt! ♥

Gulledig, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0