Julen 2010

Julen började med uppesittarkväll på dan före dopparedan hos Carro! Massa trevligt sällskap och som vanligt riktigt roligt :)

Julafton firades med tjocka släkten hos Moster Lillevi i år :)

Tomten kommer!! :D

Gograbbarna mina älskar Tomten!

Jag och mitt hjärta :)

Tomas och Lillevis fina gran

Mamma och våran alltid lika roliga, och lätt berusade, tomte :P

Grabbarna G!

Gofisarna!

Fina moster Lisa!

Myser med min André :) Kvällens outfit fick bli favoritklänningen från Filippa K, skärp i midjan och strumpisar!

Sötisar!
Julafton i bilder, en himla mysig kväll! Förrutom det ovan åt vi sjukt mycket god mat, massor av olika fisk som Martin här ovan hade fångat, love it! Och massa annat gott. Tack mamma, pappa och Erik för jättefina julklappar! :) Kl 23 befann jag mig i St Olofs kapellet på Musik gudstjänst med André och Lillevi, riktigt mysigt! Bäst att ligga steget före och "gud förlåte mig och mina synder" tänkte jag :P Sen åkte vi hem och bytte sällskap, drog med mig brorsan och Fippan till Bonden där det var bra drag på självaste julafton! Kul!

Juldagen igår och vi hade en sjujävla fin förfest hos mig ialf! :) Så kul med alla samlade! Tack älskade tjejer!

Mando, Mikis, Lina och Emma!

Lina, Emma och jag :)

Sara och Erika

Mikis och Mandis

Matilda :)

Alice och Lissie

Naaw ;)

Jag och Sara

Jessicas specialare, blåbärspajshot! Farligt gott!

Jag och Sälen

Hela gänget! :)



Kommentarer
Skrivet av: ♥ mikaela

Du har haft en härlig julhelg ser jag. :) tihi. Och trevligt med en liten smygtitt i din lägenhet ;) hehe. Kramar

Datum: 2010-12-27 Klockslag: 09:21:55
Bloggadress: http://ingamikaela.se
Skrivet av: Amandaa

Tack för en underbar jul älskade kusse.

Tur man har dom bästa människorna runt sig.

Jag älskar dej <3

Datum: 2010-12-27 Klockslag: 15:58:07
Bloggadress: http://amandagunnarsson.blogg.se/
Skrivet av: emelie

evelina! varifrån är din fina taklampa (kristall)? ikea?

Datum: 2010-12-28 Klockslag: 15:57:15
Bloggadress: http://momelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0