Evelina - en glad jävel!

Känner mig som en boa som just svalt en äcklig råtta, herregud vad med julmat jag har ätit idag! Vi var på Gästis med jobbet ikväll och hade en urtrevlig kväll med fantastiskt god mat! Gästis slår alla julbord med hästlängder, år efter år! Väl tillbaka i Bollan tog jag en skön kvällspromenad tillsammans med min fina vän, granne och chef Inger :)
Hon är bäst!

Igår hade jag en minst lika mysig dag! En härlig lunch och mysig eftermiddag. Gick runt på stan och hälsade på goda vänner, första stopp var på MAN hos Carro och Veronika! Vi kunde skvallra länge för jag lyckades tajma in och komma på en lucka i deras bokningar! Kvalitetstid när den är som bäst! Nästa Torsdag träffas vi hos mig efter jobbet för att KOLLA PÅ RESOR TILL THAILAND! Två veckor i Mars it is! Måtte det bli av!
Fortsatte sedan till Johanna på Petersons för att kolla läget hos henne, kikade på fina smycken och önskade mig en sådär 10 000 att shoppa loss för! Gick vidare på stan och fixade klart mina julklappar, köpte biljetter till Juldagen och poade på lite! Körde ett pass Pump på kvällen med mina Bollnästjejer sen chillade jag i soffan, soft ledig dag.

Tänker citera en klok gammal vän som på ett så fint och klockrent sätt sätter ord på mina tankar, Johanna Lantz:
"Med ett leende på läpparna lär jag mig en del av mitt nya jag, mitt nya föralltid. Idag har jag det jag aldrig haft förut!"





Kommentarer
Skrivet av: Emelie

Så fin hårfärg:)

Datum: 2010-12-09 Klockslag: 15:37:16
Bloggadress: http://momelie.blogg.se/
Skrivet av: Mor

Datum: 2010-12-11 Klockslag: 22:14:35
Skrivet av: Mor

:))

Datum: 2010-12-11 Klockslag: 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0