Bildbomb med pangdagar!



Förra fredagen var vi ut och åt god mat på Akropolis sedan myste vi med glögg och massa götta hos mig :)



Förra Lördagen umgicks jag med mina fina Oliver och Filip! vi byggde som Oliver uttryckte det " Eve, vi har gjort vääärldens fulaste pepparkakshus" "Haha, ja det har vi faktiskt.."

Min och Filles sida!

Olivers fina sida :)

Jonglerarkungen!
Infällning utan bild: Rebecka kom och sov hos mig på Söndagen, allt är som det ska vara! ♥



Luciamys hos Michaela med mina nuttisar! Blir glad ända in i magen när jänterna är hemma! :) Dessutom fick jag sovsällskap av Alice denna natt, vilken tur jag har!



Lördag och familjen åt julbord på Scandic med familjen TallJonsson, supertrevligt!




Fina pappa :)





Fyllde lägenheten med personer jag tycker om och körde förfest innan en helt galet kul kväll på Tranan! Sa någon efterfest?



Kommentarer
Skrivet av: Ulla-Marie

Idel fint folk - indeed.

Datum: 2010-12-22 Klockslag: 14:32:11
Bloggadress: http://ulla-marie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0