Ont i magen!

Fan, nu har jag gjort det igen! Har haft den perfekta vinterjackan mitt framför näsan... Ni kanske kommer ihåg fjolårets jäkla gnäll angående vinterjacka! Kunde ju aldrig bestämma mig så den tog slut.. Ångrade mig lite efteråt. I år ångrar jag det ännu mer, hade verkligen velat haft den! Fjolårets var marinblå, nu har det kommit en likvärdig i svart, och tro på fasen att jag väntade för länge! Slut i butiken i min storlek och TOTALT SLUT PÅ FILIPPA Ks LAGER! Jag som tänkte efterbeställa en egen till mig själv.. Jag dör. Får frysa rumpan av mig i vinter helt enkelt, för jag vill inte ha någon annan jacka än någon av dessa! Sånt här kan ge mig magsår..
 
Fjolårets och årets modell, VILL HA!



Kommentarer
Skrivet av: elsa

hope har en liknande, som jag måste säga är snäppet snyggare än filippa k's. :) såklart finare i verkligheten än på hemsidan (som allt annat), men du kan kika här: http://www.whyred.se/website1/1.0.1.0/78/1/?item=prod_prod-s1/262726&group=prod_prod_grp-s1/



puss!



Datum: 2010-08-25 Klockslag: 15:31:29
Skrivet av: elsa

haha... whyred menar jag såklart.

Datum: 2010-08-25 Klockslag: 15:32:09
Skrivet av: Anonym

årets modell från filippa k finns fortfarande kvar på nelly

Datum: 2010-08-26 Klockslag: 18:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0