När jag ändå är i farten..

Måste jag erkänna att jag tappat bort min skinnjacka! Kan få tuppjuck när jag inte kommer på vart jag gjort av den! Så slarvig är jag ju inte, så jag antar att någon stulit den när jag vart ut :P Dessvärre kan jag heller inte komma på sist jag använde den.. Därför slänger jag ändå ut en efterlysning här! Skinnjacka sökes, enkel modell från Only i äkta skinn, storlek S. Finns den hos dig? Annars får jag hoppas på att jag hittar den här hemma när jag börjar flyttpacka..




Kommentarer
Skrivet av: Ellen Andersson

Jag har en precis likadan skinnjacka som på bilden i strl S som är köpt på såfin förra året som jag inte kan ha längre :)

Datum: 2010-08-27 Klockslag: 12:18:56
Skrivet av: AMANDA LINDH

den hänger här hemma evelina!!!!!!!! :D

Datum: 2010-09-27 Klockslag: 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0