Bra dag!

Började med en morgonpromenad, bättre start på dagen kan man inte få! Sen har det bara rullat på.. Hade flyt på jobbet, jobbade första dagen med en efterlängad kollega som kommit tillbaka från semestern, så nu är ordnignen återställd och det känns skönt. Träffade Mikis en sväng, hade god matdosa, sköna jeans och så bäst av allt, vår gamla jobbarkompis Linnea kom och hälsade på och hängde med oss hela eftermiddagen! :D Och nästa vecka ska jag ska ner på modeveckan i Stockholm, ska bli så himla kul, dessutom ska hon och jag gå ut och ta en drink en kväll, mysa och catch up, längtar! Så härligt att ha saker att se fram emot! Och så flytten såklart, jag kommer få ett helt nytt liv, haha. För det första, ett eget fint boende som bara jag bestämmer över. Det ska bli så kul att inreda! Nära till jobbet, inte behöva ta bussen en timme innan utan jag behöver bara knata över vägen så är jag där, vilket leder till längre dagar - fler morgonpromenader, träna mer efter jobbet, middag i hyffsat lagom tid, och ändå har man kvällen kvar över till annat. Liite överambitiöst kanske, men det är vad jag satsar på ialf ;)
Hur som helst har jag haft en bra dag, mer sånt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0