Mardrömmar

Inatt drömde jag att jag hade klippt av mig håret. Det var skitkort, ruffsigt och ostyrigt! Fan vad hemskt det var, vaknade av att jag höll på att dö ungefär..  Det vore väl typ det värsta som skulle kunna hända mig just nu. Vem är jag då utan mitt hår frågar jag mig själv?

Det bästa som skulle kunna hända mig nu är väl ialf att jag helt mirakulöst fick ta över Elin Klings garderob, och att den tom skulle passa i storleken! Jag har världens klädbestyr.. För det första har jag inget att jobba i imorgon och för det andra så har jag verkligen inget att ha på mig på lördag när jag och brudarna äntligen ska ut och parta! 

Då kan man ju fråga sig vad världen vore utan dessa ruskigt otäcka bekymmer?



Kommentarer
Skrivet av: Mor

HMMM... den ekvationen köper jag inte ;)

Datum: 2010-04-23 Klockslag: 18:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0