Shoppinglista

Har skrivit ihop en shoppinglista till morgondagen då jag, mamma och Amanda åker till Gävle och Valbo, som jag längtat! Jag blir överlycklig om jag lyckas hitta hälften av allt jag behöver..
Pumps i beige
Pumps i svart
Boots med låg med snygg klack men som funkar till jobb/vardag (det blir ett svårt mission, haha)
Sandaler till jobb/vardag
Converse, svart eller beige
Vit BH
Bikini
Body butter
Tvättkorg, snygg ska den vara o för den ska stå på mitt rum
Tvättnypor (sån där rund med massa nypor på)
Partyoutfits
Solbrillor
Smalt skärp
Skinnjacka
Ringar
Mus till datan

Wish me luck! ;)



Kommentarer
Skrivet av: Elin

Åh, vad härligt att åka iväg och shoppa! Vi var ju som sagt till Birsta för ett tag sedan... Hittade allt vi kunde tänka oss. Vatten och brö' resten av månaden ;) Ha en fantastisk dag!

Datum: 2010-04-17 Klockslag: 08:58:00
Bloggadress: http://elinelande.blogg.se/
Skrivet av: Pedersen

Jag hoppas du hittar massa fint i Gävle! Shopping och träning hjälpder faktiskt mot det mesta.



Jag hoppas också att allt ordnar sig till det bästa, att du mår bra och kommer på banan igen! Jag vågade inte fråga hur du mådde sist på Såfin, var rädd jag skulle spräcka bubblan och du skulle gråta. Du såg så skör ut, inte alls samma glada Evelina med den enorma utstrålningen som du brukar ha! Det syndes att något var fel, och jag hade ju sett på facebook.



Sköt om dig tjejen!

Kram

Datum: 2010-04-17 Klockslag: 19:56:43
Bloggadress: http://mypedersen.blogg.se/
Skrivet av: Sanne

Skapligt Evelina! Shopping för en livstid typ ;)

Datum: 2010-04-18 Klockslag: 11:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0