Onsdag

Ikväll när jag kom hem från jobbet stod det kalas på schemat, mami fyller år idag, grattis! :) Hela släkten och några vänner har vart här och uppvaktat, brorsan hade bakat två stoora kladdkakor... Gissa om min mage står rätt ut nu! Seriöst, jag skulle vara snyggare som gravid! Annars ser jag bara jävligt tjock ut, mamma höll tom med! Haha! Inte bra att föräta sig på sånt.. Men jag håller ju mitt godisstopp så nu när jag äntligen skulle fika så gäller det att passa på ;) Lätt värt!

Känner mig fortfarande jättehängig, därför har jag lagt mig redan nu och ska försöka sova.. Igår gick det inget vidare, tiden går så fort om kvällarna tycket jag. Men nu gör jag ett försök igen. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0