Måndag

Efter att jag suttit ute i bara bikini och njutit av att det går att sitta så, typ halva dagen igår, så gick jag in och lagade ihop en grekisk pyttipanna sedan åkte jag upp på byn för att ta en promenad med bästa Anna :) Sen har jag börjat lägga upp lite nya grejer som jag vill skeppa iväg på tradera igen. Ett samlat inlägg om vad det är kommer säkert!

Idag tog jag min första löparrunda för i år, tillsammans med min lilla gofis till kusin! Det gick faktiskt över förväntan, riktigt skönt! Så nu var man igång igen, bara att hålla i! Känns härligt!

Ha en fortsatt trevlig kväll, här blir det sängläge med datan i knät. Och inatt behöver jag verkligen min skönhetssömn så jag ska försöka knoppa tidigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0