Naken, rädd, exposed..

(vad drygt det är när man kommer på sig själv med att man måste utveckla det man skriver för att det inte ska missuppfattas och för att alla som läser ska hänga med. Nej, jag är inte naken, rubriken citerar bara Max-reklamen med hon från Hollywoodfruar. Så, nu har vi ett bekymmer ur världen!)

Äntligen sitter jag vid en data med fungerande internet! Verkar vara nått tjall på linjen eller nått här hemma, bara pappas som fungerar. Vilket innebär att jag inte har några bilder att bjussa på för de ligger ju på min data. Vi hade det hursomhelst kanonbra i fjällen! Skönt att få komma bort lite. Mest fint väder och fint sällskap av mostrar med familj! ♥ En roligare uppdatering med bilder kanske kommer..

För övrigt så jag har så sjukt mycket köpa-skor-abstinens! Får en sån där klump i magen när jag tänker på allt jag behöver och vill ha. Det blir dyrt, men det kan fan vara värt det. För att känslan av att köpa de där skorna man så gärna vill ha, oavsett vad de kostar, är obeltalbar! De sitter ju inte i pengarna om man säger så.. (obs, där har vi det igen, ironoi!)

Och imorgon ska jag ta tag i mitt liv igen, ialf träningsbiten. Det ska bli så skönt! Även om jag faktiskt åkt flera flera kilometer längdskidor i fjällen, men jag suger verkligen på det så det vette tusan om de får räknas?

Nu ska jag lägga mig och kramas med snuttegrisen som jag fått av en kär vän. Den liknar Lottas (på bråkmakargatan) grisbjörn men min är mycket finare! Nej, det hör inte till vanligheten att jag kramas med gosedjur, kan aldrig minnas att jag brukat göra det faktiskt. Det är en ny last jag dragit på mig på senaste tiden. Och det hjälper, ialf lite. Så, nu har jag redan blottat alldeles för mycket av mig själv idag, men det bjuder jag på! Sätter 1000 spänn på att alla ni nån gång somnat med ett gosedjur i famnen! Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: lina e

jag brukar somna med min stora tiger elvis!

Datum: 2010-04-14 Klockslag: 23:26:02
Bloggadress: http://www.lina-flina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0