Det här skulle publiceras igårkväll, men kommer idag istället!

Jag är så himla däppt i däsan! Hade inte alls planerat in att bli sjuk just nu, förkylningen kom som ett brev på posten igår! Men det känns ju som en värdslig sak..

Nu till den positiva sidan av dagen, när jag kom hem från jobbet började jag packa inför FJÄLLENRESAN! Mitt vanliga jag hade vart helt extas av att få åka, men jag känner inte riktigt igen mig själv. Det ska bli skönt ialf, och det blir säkert bra bara vi kommer iväg. Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen..
Kvällen har spenderats med mina lyckopiller, Muttan, Mika, Lissie och Jöns + hennes Johan ;) Alltid bra med tjejsnack och skvaller! Nu ser vi fram emot sommaren!

Först ska jag njuta av vintern i fjällen, det här blir bra! Bäst att sova nu, kom på att jag är den ända som kan köra imorgon. Amanda och hennes Mattias åker med mig och de är ju för tusan inte ens myndiga, så det är bäst jag är pigg imorgon! Åker efter jobbet, så, GLAD PÅSK önskar jag er mina vänner!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Varför gjorde du slut med daniel? Du som har verkat så kär? Tråkigt..

Datum: 2010-04-07 Klockslag: 09:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0