TV-kväll!

Måndagar är bra TV-kvällar! Först Idol, man ser ju verkligen att killarnas styling andas Elin Kling. Ännu roligare blir det imorgon att se tjejernas outfits! Efter Idol, Svenska Hollywood fruar. Snacka om att man får sig ett gott skratt, haha! "Vi har en bra deal. Min man betalar allt. Toppen!" Hahaha! Så skön! Tänk den som hade det så, skämt osido ;)
Lena har vart här en sväng och Frida stannade hela kvällen och gjorde oss sällskap, lillgumman våran ♥
Just nu sitter jag och bevakar mina annonser på Tradera, så spännande att se vad dom hamnar på, haha! Och Där, var skinnjackan såld! Klirr klirr i kassan! Fick mer än vad jag hoppats på tom så nu är jag skitnöjd! För er som är ute efter stövlar finns fortfarande chansen, pass på vetja! Dom är superfina men tyvärr för stor för mig..
Puss&hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0