Torsdag

Torsdagar är ofta soft tycker jag. Åkte till Ica efter jobbet för att skicka lite paket till folk som budat på Tradera, skönt att få iväg lite som bara tar plats i garderoben! Har faktiskt precis lagt upp ett par skitfina jeans från Mouyo som är värda att spana in! Härlig passform med hög midja och stuprör, supersköna faktiskt! Gillar dem massor, men eftersom de inte finns kvar på jobbet blir det inte av att jag använder dem, därför tänkte jag göra någon annan lycklig! Haha ;)
För övrigt har jag bara legat i soffan med älsklingen. Kikat på Idol och Lyxfällan och ätit lite Filidutter :)
Funderar starkt på att lägga mig nu, imorgon ska jag upp tidigt för morgonpromenad och kanske en liten solariestund. Om jag kommer upp vill säga, imorse hade jag ställt klockan på 07.40, vaknade 09.03 utan ett minne av att klockan ringt, suck! Blev alltså utan promenad och kom ialf i tid till jobbet, huvudsaken det!
Så, godnatt folks!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0