Tisdag

Idag har jag vart på fotoaffärn för att framkalla bilder innan jobbet. Träffade "klämmiga" killen som gav mig ännu lite mer rabatt, helt sjukt. Jag har ju aldrig ens handlat där, haha. Men det är bara att tacka och ta emot! Men snart känner man ju sig tvungen att köpa en kamera eller nått.. Ialf, 135 bilder för 150 kr är inte fyskam! Ska bli roligt att hämta ut dem imorgon. Eller kul o kul vet jag väl inte, men det ska bli kul att få bilderna ialf! :) Tänkte förresten på en sak, drygt att han som framkallar bilderna säkert sitter och tittar på varända en, av ren nyfikenhet lixom. Så skulle säkert jag oxå gjort, men ändå, haha!

För övrigt så har jag kikat på Idol, fällt en hel del tårar för Mariette som var så sjukt bra, tagit bort stygn(et), haha, hos Matilda, och vart till Lena och Anders en sväng med Daniel. Fullspäckad kväll alltså. Förresten så har jag hunnit veckohandla och skickat paket till de som vann budgivningen oxå. Det var nog allt.
Och jag hade verkligen ingen motivation till att blogga idag, men trots det blev det som vanligt några rader! Herregud.
Förresten behöver jag en ny höstjacka, vill ha en helt enkel och snygg vanlig ullkappa, klassisk och svart såklart. Lite typ trenchcoat modell, kanske. Men den finns ingenstans! Gillar inte riktigt den här trenden med jättestora kragar som man ser lite överallt nu.. Eller jo, vissa är såklart fina. Men jag vill ha en som  håller några år då den mest kommer att funka som "övergångsjacka". Svårt fall. Dagens i-landsproblem. Men kom gärna med tips!
Nu ska jag sluta bubbla, ni ser, har lyckats knåpa ihop en hel sida idag med! Bra där Eve.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0