The typical sunday

Vi vaknar, snoozar en stund, somnar om, vaknar igen, myser och degar. Daniel åker och jobbar (varannan söndag) och jag får ett ryck och börjar städa! Blir hungrig som ett svin och kommer på att jag måste äta nått innan box-passet som alltid är kl 5! Taggar till och längtar! Fan vad kul det ska bli! Ringer Matilda för att kolla läget, men idag blev det inte som jag tänkt mig.
Hade totalt glömt bort att passet var inställt idag! Oh! Hela min dag är förstörd, typ! Ne, men vad ska jag göra nu då? Som tur var hann jag inte påbörja maten, tänkte laga till några fiskpinnar. Så jag ska komma på nått lite bättre nu, men har ingen matinspiration. Vad tokigt det kan bli när det inte blir som man tänkt sig! Men det blir nog nått bra av den här dagen oxå till slut! Den har ju i stort sett bara nyss börjat, och klockan är snart 4, haha.
Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0