Söndag

My god vilken dag! Jag har kännt mig helt utslagen och klen hela dagen. Bara legat och tyckt synd om mig själv, haha. Sov flera timmar på eftermiddagen, så himla skönt. Utan den sömnen hade jag nog aldrig blivigt människa! Tog en matdosa från frysen och åt det jag fick i mig. Sen, dum som jag var drog jag på boxen för att slåss lite mot Matilda! Kämpade mig genom hela passet och lyckades utan att spy, haha! Om Ulfs pass brukar vara jobbiga är det inget motför vad det var idag.. Men jag klarade det, så jäkla grym! Ett som är säkert är ialf att det är sista gången jag boxas bakis. Vilket betyder att det aldrig kommer att blå någon vindrickare av mig, det blir man bara dålig av!
När jag kom hem stapplade jag mig ner till tvättstugan, kändes som om jag skulle svimma där ett tag men det gick bra. Hängde tvätten jag hade slängt i innan jag åkte. Tog en lååång dusch, sen kom Frida förbi och vi gick sedan på Hemköp för att köpa frukt till en stor fruktsallad! Den satt fint i krassliga kistan! Vi kikade på Ensam mamma söker såklart :)
Nu kom äntligen älsklingen hem från jobbet, har saknat honom massor! Sängen väntar, imorgon ska jag vara pigg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0