Purple

Ny favvofärg, lila! Kunde jag aldrig tro för några veckor sedan. Såsar runt i min nya, lila, mysdress från B-Young/Såfin för bara 200 kr! Tips! 
Ikväll har Matilda vart här, alltid trevligt! Vi har såklart kikat på Idol, och gottat oss åt våra nya fina kläder lite. Fick paket från H&M idag! Hade ju beställt skinnjackan och de svarta mockabootsen jag bloggade om tidigare, men jackan var inte alls som jag hoppats på! Lite av en besvikelse, stel och dålig i passformen. Men det var väl bara tur det! :P Så den får åka tillbaka, likaså bootsen, bara dumt att köpa när det inte säger "klick" på engång! Så i slutändan blev det nog storsett bara underkläder för min del, haha. Men det är kul det med! Nu ska jag inta sängen, är dödstrött. Spegeln blev klar idag med! Bild får ni en annan dag när jag orkat putsa den, haha.




Lila såklart, haha vad jag är insnöad.


Hade mina nya boots idag på jobbet! Älskar känslan och doften av det riktigt fina och rejäla skinnet, haha. Återigen, ren matriell lycka! ;)

Godnatt på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0