Onsdag

Fick riktigt dåliga besked idag. Hade taggat hela dagen till att åka på aerobics efter jobbet, men helt plötsligt fick jag beskedet om att den var inställd - for ever. Passet hade utgått och jag blev så himla besviken! Hela min höst och vinter kändes förstörd och uppriven. Kan låta som världens i-landsproblem, vilket det faktiskt är oxå om jag tänker efter. (Haha vad löjligt det känns såhär i efterhand, men jag blev faktiskt besviken). Kollade lite på andra träningsalternativ när jag kom hem och så, tex att börja träna på sporthallen i Bollnäs. Men näe, vill ju inte sluta med boxen i Alfta för den är grym! Så jag tror jag har fixat en liten lösning, får helt enkelt köra på så gott det går, har ju badkort oxå. Sen har jag sån tur att det är afropowerdance i Bollnäs kl 19 på Onsdagar så jag ska försöka ta mig dit efter jobbet i den mån det funkar. Lite ovärt att behöva komma hem vid 21, men det kan det vara värt en gång i veckan. Det ska nog bli någon ordning med det här oxå! Moster Lisa, du är väl på att shake some ass hoppas jag?! ;D

Hursomhelst var jag alltså på pissdåligt humör när jag kom hem. Möttes av ett skitigt hem (eftersom jag aldrig dammsugade sist jag sa det) och det var droppen. Som tur var hade älsklingen vart gullig och lagat mat, potatis, köttbullar och sås! Han hade tom lyckats jättebra med såsen, efter att jag skrivit nera noga i detalj hur man gör. Duktig darling, haha :) Slängde iväg ett sms till Frida och vi bokade promenad, kvällen var räddad! Vi kom hem igen lagom till Idol började så vi trängde oss ner med Danne och Jeppe som hade kollat på fotbollen och fick oss några skratt! Som sagt, kul med Idol! :)

Det var nog allt. Skönt att skriva av sig lite frustration. Mer om träningskorten senare, orkar inte dra hur jävla dyrt det är och yada yada just nu. Det får bli ett senare problem. Haha. Godnatt :)



Kommentarer
Skrivet av: Anna

Nu har jag dragit igång med bloggen igen, duktig va :) haha

Datum: 2009-09-10 Klockslag: 07:08:10
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/
Skrivet av: Lillevi

säg till när ni ska "dansa"!!!!

Datum: 2009-09-10 Klockslag: 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0