Myskväll med Anna

Gårdagen var ialf jättetrevlig! Att man mår som ett arsel idag är väl smällar man får ta! Snabbade mig hem efter jobbet och tog en promenad, slängde mig i duschen och sen kom Anna och hämtade mig! Vi åkte hem till henne och gjorde mat och drack vin. Flummade, pratade allvar, gamla minnen och skrattade som vanligt :) Sen fick vi för oss att dra på Bonden, eller vi visste väl att vi skulle hamna där till slut, haha. Hade riktigt kul faktiskt! Skönt att verkligen vara "hemma!", händer för sällan fast att jag bara bor 10 minuter ifrån.

Kyckling och klyftpotatis, mumma!

Min fina Anna :)

Fotar dagens outfit utan för Systemet, haha! Anna har jeansleggings från Pieces, top från Only och skitsnygga glasögon från Prada! Jag har jeans från Filippa K, blågrå melerad kavaj och bastopp från Only, halsband Thomas Sabo, armband från H&M och flats från Vagabond.

Ökänd Edsbybo, haha!

Anna, Karin, jag och Assi myser, hahaha!

Jag och min gamla jobbarkompis David!

I ♥ Edsbyn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0