Lördag

Känner mig helt slut efter den här veckan. Jobba löningshelg är superkul men påfrestande! Ikväll vill jag bara ta det lugnt men mina kära vänner vill såklart nått helt annat.. Får se om jag har kraft nog att stå emot dem eller inte :P Behöver fixa lite hemma oxå, och ska det bli gjort bör jag helst ta tag i det nu. Diskhon är full av disk, golven behöver dammsugas och jag måste fixa det sista med målningen som jag påbörjat. När jag målade spegeln kom jag på att jag skulle måla några lister som var fula oxå, räcker förhoppningsvis med ett lager till! Och så ska jag måla lite på en bräda som jag har planer för, skitsmå enkla grejer som just nu känns som ett evighetsprojekt! Tacka för det när jag aldrig orkar göra klart.. Men idag ska det ske! SEN ska jag baara slappa!

Idag efter jobbet gick jag på Åhlens för att utnyttja mina 20%rabatter som jag hade där. Det blev en snygg flanellskjorta och en ansiktslotion till älsklingen som han ska få, och en parfym till mig! Gud vad man är lättlurad, handlar bara för att man har rabatter, haha! Men den luktar supergott. Lite kryddigt och kvinnligt är precis vad jag vill ha i höst!

Idole d´Armani, 500 400 kr på Åhlens.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0