Godmorgon!

Hej hopp! Idag är det Söndag, kommer bli den bästa söndagen på länge, det känner jag på mig! För idag börjar boxen och jag är taggad till tio tusen!!

Gårdagen var jättemysig, som väntat :) Strosade runt i köpcentret hela dagen, Micka och hennes söta kopia till lillasyster kom oxå in en sväng. Blev lite shopping på både köpcentret och Ikea, kom hem vid 7 tiden då åkte vi raka vägen hem till Matilda och jag blev bjuden på mat! Sen åkte vi till sväres en sväng med lite grejer, och vidare hem till mig för att se på Stockholm Boogie! Kungfilm! Skam att jag aldrig sett den förr. När den var slut hämtade vi hem Lenas och min gubbe från Arbrå och var inte hemma förens sent såklart. Vilken långdag! :)

Hade tänk visa er lite bilder på shoppingen men Daniel har snott med sig kameran till Uppsala. Han är där och kör med bilen på bana, med hjälm och allting. Usch, blir lite nervös när jag tänker på det. Hoppas allt går bra och han har skitkul ialf, men det behöver jag nog inte oroa mig för att han inte ska ha :P Bilnörden min!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0