Gillar läget

Sitter och sniffar på min nya parfym, längesen jag var så nöjd med en doft! Och Daniel älskade den, hihi :)
För övrigt fick jag min slappkväll, däremot hann jag bara med målningen (vilket betyder att disk och städ blir kvar till imorgon, men man ska ju ha nått att göra då oxå menar ja.. :P) sen plingade det på dörren! Moster Lillevi kom på besök och stannade hela kvällen! Mysigt! ♥ Vi har pratat om livet och allt vad det hör till. Vad vore jag utan min familj? (Sentimentala Eve är i farten igen!) Längar till nästa helg för då ska vi dit och vara barnvakt åt mina knoddar!

Daniel fick man knappt se röken av, han kom hem en sväng efter jobbet men nu är han på väg till sina hockeygrabbar för att dricka öl. Dom där då.. Men jag kom precis på vad jag ska roa mig med!
För några månader sedan fick jag en värdecheck av en "klämmig man" (det är precis vad han är, så jäkla klämcheck! haha) som jobbar på en fotobutik i Bollnäs, fri framkallning av 100 st kort! Ibland har man tur! Måste utnyttja den inom 6 månader så jag tänkte passa på nu.. Så nu ska jag välja ut 100 kort från alla album jag samlat på mig bla under sommaren! Det blir kul, men svårt. 100 favoritbilder känns ändå väldigt nerskalat och begränsat. En sammanfattning kanske kommer upp här om ni har tur! :)
Tjing och godnatt på er så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0