En promenad gör susen!

Kände mig helt orkeslös efter maten idag, så jag slappade omkring och fick ingenting av det jag tänkt göra gjort! Tog mig i kragen och släpade mig ut på en rask promenad på 50 minuter ute i det underbara vädret, och så var man fit for fight igen! Nu ska jag ta tag i garderoben och köra så långt jag hinner! Daniel åkte nyss iväg på massage, och när han kommer hem ska vi laga plankstek! :) Vad kvällen har att erbjuda får vi la se, pratade med Ciya om en eventuell utgång, nyktert för min och Daniels del! Kan bli nått det..Haha!



Kommentarer
Skrivet av: Amanda

Spraya min från trä till svart! :]

Datum: 2009-09-19 Klockslag: 21:33:38
Bloggadress: http://amandaagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0