Badanka!

Har precis kommit hem från badhallen med Matilda, det var premiär kvällsim. Simmade 40 minuter sedan åt vi såklart frukt i bastun :) När vi var på väg ut genom dörren därifrån hörde jag Marianne som jobbar på caféet säga "Nu har det blivigt höst och snart är det vinter". Så sant så. För när man simmar är det höst och vinter. Mysig tid trots allt!
Tidigare idag var jag som sagt ut på en promenad, sedan gick jag till Ica och handlade frukt för över 120 kr. Det sämsta jag kunde göra idag, haha, kassen var tung som bly pga träningsverken och jag gick ända till Esa och Sanna där bara Esa och Nova var hemma. Så jag myste lite med henne innan jag gick hem för att laga lite mat, det blev min favorit pastasallad! Micka kom förbi och snyggade sig en sväng oxå, hon hade vart hos Katta och fixat håret ;)
Nu ska jag dra fram dammsugarn en sväng, var på Danne om att han skulle ta badrummet på Onsdag när han är ledig, så det är bäst jag gör som jag sagt, "tar resten" alltså! :P





Kommentarer
Skrivet av: Malin

Haha jaa den var faktikst riktigt bra!

Datum: 2009-09-08 Klockslag: 10:40:57
Bloggadress: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0