Angels

Imorse hade jag en häftig stund tillsammans med en numerolog/astrolog. Vill inte säga mer än att det är mäktigt att den helt okänd människa kan veta så mycket om mig bara genom att ta kontakt med mina änglar/andar, genom tarotkort och genom att räkna på mitt namn och födelsedatum. Hon var verkligen jätteduktig och prickade så himla rätt många gånger, ibland verkligen som en smäll på käften. Mer vill jag inte berätta. Testa själv, det är verkligen en upplevelse att dra nytta av!
Efter läsningen åkte jag till moster Lisa för att ta igen mig lite innan jobbet. Vi tog en promenad, åt hemmagjord supergod langos och tog det lugnt ett tag, innan det blev brottom som vanligt och jag fick kasta mig till jobbet, haha. Hopplöst fall.
Efter en lite småseg och tankespridd dag var jag hemma vid 7 som vanligt, vädret var fortfarande superhärligt så jag slängde iväg ett sms till Frida och en liten stund senare var vi på G för ännu en promenad! Vädret var för lockande för att kunna sitta inne, älskar när det är såhär friskt och krispigt i luften! Resten av kvällen har jag mest lallat på, kollat med ena ögat på Idol medans jag plockat och donat med lite olika sådär. Nu längtar jag till helgen! Behöver ha lite ledigt och göra sånt som jag inte hunnit i veckan..Därför vore det en bra idé att krypa ner i sängen just nu, helst nyss faktiskt, så blir det helg fortare! Får dessvärre sova ensam för min älskling blev tvungen att jobba längre, får se när han dyker upp inatt, hade gärna krypit ner i hans famn nu.. Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Nyfiken!!!!!!!ring när du har tid...

Datum: 2009-09-18 Klockslag: 11:27:46
Skrivet av: Cimen

Å, jag skulle lätt kunna köpa mig en tid för en läsning. Vart skedde den?

Datum: 2009-09-18 Klockslag: 18:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0