Todays outfit

Fick tummen ur och köpte hem en klänning från jobbet häromdagen. Har lixom gått och klämt på den i nästan 2 månader, den har stått helt still i butiken. Fattar inte vad det är jag väntat på, den är ju så himla mycket jag. Enkel med en fin detalj upptill och i bästa bomull. Jag slog till ialf och tror visst det kan bli en riktig favorit! Och självklart började den springa iväg idag, man är ju som en levande skyltdocka. Bara de rätta måtten som fattas, hahaha! ;)



Grå klänning från Vero Moda, 360 kr. Finns även i svart och ljunglila. Under har jag linne från Only och något blankare leggings från Vila. Stövlar från Filippa K och armband från Friis&Company och Lindex, klockan är samma som vanligt, från Ur&Penn/Jetset!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0