Onsdag? Torsdag? Fredag?

Den här veckan har vart helt uppochnervänd, men på ett bra sätt. Jag har hela tiden legat snäppet efter i huvet men kommit på att det ju faktiskt inte är så. Nu krånglar jag till det :P Men jag menar eftersom att jag var ledig i Måndags så kändes det som Söndag. Så hela veckan har vart kortare än jag trott. Idag tex, när det är Torsdag så har jag trott att det är Onsdag! Men det är ju skitbra, för vipps så är det helg! Som imorgon, bara två dagar kvar på den här jobbveckan!

Imorse utmanade jag mina demoner :P En baggis att gå förbi lastbilschaffisen när det är ljust ute! Tog mig alltså upp för en morgonpromenad. Jag tyckte jag var tidig men lastbilen var tidigare, för han stod inte ens kvar. Tur för mig, inget att oroa mig för.

Ikväll har vi haft full stuga. Hann bara in så plingade Frida på, och några minuter senare stormar D hem från träningen, vrålhungrig, så han kastar sig på spisen! Tur för mig ;) Han hade tom börjat förberett maten innan han åkte och tränade, fräst morötter! Hahaha! Det blev kräftsoppa ialf, och F stannade på mat. Mysigt :)

Sedan kom Matilda förbi en sväng, jag hade bett om smakråd. Hon är så bra på det! Vet lixom hur man vill ha det och ser till så att man inte gör några onödiga köp, hehe. Vårt motto brukar vara "enkelt men snyggt". Den här gången handlade det om en kavaj, som inte alls är inom ramen egentligen, men skitsnygg i en lite kaxig ovanlig färg! Och jag slog till :) Ni får säkert se sen..

Igår lyckades jag aldrig med läggning innan 12-slaget. Idag är klockan bara strax efter 11 och jag funderar starkt på att kasta in handduken! Ja, så får det bli! Om det inte dyker upp nått roligare.. Igår letade vi skor till D på nätet tex, haha.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0