Markoolio

Hade en riktig pangkväll igår! Fasen vad kul det var! :) Har massor av videos på Markoolio..hm, det säger väl en hel del tycker ja. Jag, Danne och brorsan stod längst fram, hahaha! Resten av kvällen bestod av shottar och dans med bästa Matilda! Pangkväll som sagt! :D

Har nyss kommit hem från Ica, var tvungen att gå dit för att köpa plåster. Så nu har jag plåstrat om mina små stackars händer. Har lärt mig att det inte är någon bra idé att sitta på Tomas Js rygg i en nedförsbacke ialf, haha! Vi ramlade framåt och hårt och igår trodde jag att jag skulle tappa händera, är inte lika farligt idag som tur är, haha! Undrar hur det är med Tomas läpp?

Nu kommer Matilda och hämta upp mig, det ska boxas! Är inge taggad alls, men det är bara att köra! Sen blir det tjejmys hos Jessica med Ensam mamma söker och fika! Kanon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0