Gammalt blir till nytt..

Ikväll har jag simmat med bästa M&M :) Känns som om det börjar bli uttjatat att berätta att det är skönt och mysigt, men det är ju verkligen det! Hihi.

För övrigt har jag kammat hem lite cash på Tradera ikväll, nice! De ska sättas undan på mitt "Tradera sparkonto", och jag vet precis vad jag spar till. Gammalt blir till nytt! Jag har faktiskt hållt på den här godingen för mig själv ett bra tag nu, men kan inte hålla mig från att visa upp den längre :) Pengarna kommer antagligen att gå till den här, eller nått annat. Kulorna är väl till för att rullas, eller hur var det?



Väska från Filippa K. Alldelse lagom i storleken, svart fint skinn, och snygga silverdetaljer. Kan inte bli bättre! (Bilder från Sthlm Modemässa Augusti 09, kommer i butik Jan 10. Den som väntar på nått gott..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0